ΕΙΜΑΙ ΠΕΛΑΤΗΣ

Θα ήθελα να δηλώσω την απώλεια της κάρτας μου ή να ακυρώσω την κάρτα μηνιαίας στάθμευσης μου.

Επιλέξτε έναν από τους ακόλουθους τρόπους:

α)Πατήστε το κουμπί “πληροφορίες” στo μηχάνημα έκδοσης εισιτηρίου στην είσοδο & έξοδο ή στο αυτόματο μηχάνημα πληρωμής.

β)Επικοινωνήστε στο τηλέφωνο 24ωρης εξυπηρέτησης για όλους τους χώρους στάθμευσης: 213 0 600 000 ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση: customerservice@cityzen.com.gr


Πως μπορώ να ενεργοποιήσω την κάρτα μηνιαίας στάθμευσής μου, λόγω μη χρήσης της το προηγούμενο διάστημα;

Σε περίπτωση που εχει ακυρωθεί η κάρτα μηνιαίας στάθμευσής σας, μπορείτε να την ενεργοποιήσετε:


α) με νέο αίτημα στάθμευσης το οποίο θα υποβάλετε στο https://cityzenparking.com/parking_request/new.


β) στο αυτόματο μηχάνημα πληρωμής πατώντας πληροφορίες και αναφέροντας τον αριθμό κάρτας και το αίτημά σας για την ενεργοποίησή της.


Προϋπόθεση για την ενεργοποίησή της, είναι η διαθεσιμότητα θέσης μηνιαίας στάθμευσης .


Υπάρχει δυνατότητα να λαμβάνω τιμολόγιο για την μηνιαία στάθμευση;

Θα πρέπει να αποστείλετε το αίτημα σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση: te@cityzen.com.gr


Αντιμετωπίζω πρόβλημα κατά την είσοδο στο parking. Πως μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;

Επιλέξτε έναν από τους ακόλουθους τρόπους:

α)Πατήστε το κουμπί “πληροφορίες” στo μηχάνημα έκδοσης εισιτηρίου στην είσοδο & έξοδο ή στο αυτόματο μηχάνημα πληρωμής.

β)Επικοινωνήστε στο τηλέφωνο 24ωρης εξυπηρέτησης για όλους τους χώρους στάθμευσης: 213 0 600 000 ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση: customerservice@cityzen.com.gr


Πώς μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία του οχήματος μου ή να προχωρήσω σε προσθήκη οχήματος στην κάρτα στάθμευσής μου;

Για να αντικαταστήσετε ή να προσθέσετε άλλο όχημα στην κάρτα σας, θα πρέπει να μας στείλετε το αίτημα σας με email στην ηλεκτρονική διεύθυνση: sp@cityzen.com.gr


Υπάρχει δυνατότητα να λαμβάνω τιμολόγιο για την μηνιαία στάθμευση;

Ναι. Θα πρέπει να αποστείλετε το αίτημα σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση: te@cityzen.com.gr


Πως μπορώ να πληρώνω την μηνιαία στάθμευσή μου;
Μπορώ να πληρώνω online ;

Οι τρόποι πληρωμής της μηνιαίας στάθμευσης είναι :


α) Στο αυτόματο ταμείο πληρωμών που βρίσκεται στο χώρο στάθμευσης. Η πληρωμή στο αυτόματο ταμείο μπορεί να γίνει με μετρητά ή με χρήση κάρτας (πιστωτική / χρεωστική)


β) Με ηλεκτρονική πληρωμή. Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε στο 213 0 600 000 ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση: customerservice@cityzen.com.gr